woensdag 26 mei 2010

van snoeiafval dat een tweede leven krijgt..

Al een tijdje loopt Ebi rond met een ideetje, dat is op zich niet zo heel
vreemd want het bubbelt wel eens vaker  in mijn breintje.

Nu het weer zo mooi begint te worden begon het ideetje steeds irritanter op te vlammen.Toen ik op een vroege ochtend ( ja dan bedoel ik rond half zes in de ochtend, dat is mijn dagelijkse routine op een werkdag) met Hondje buiten liep lag daar snoei afval en niet zo'n beetje neeee een hele grote bult..en ook daar grote takken en laat ik die nu net nodig hebben...
Hondje wist niet wat er gebeurde, op weg naar huis liep ineens vrouwtje met een overdreven grote tak te zeulen,dat is toch niet gewoon?
De volgende ochtend het hele ritueel nog een keertje herhaald want met een grote tak was ik niet tevreden.

In het pinksterweekend de zwarte verf ter hand genomen en de takken.....juist ja, zwart geverfd. een grote bloembak gevonden en helmaal volgestampt met zand.....

Nou Ebi vertel, vertel.....wat moet het dan worden?


een  'lichtjesboom'

er zitten nog niet zo veel lichtjes in maar er zijn natuurlijk weer kleurrijk beschilderde glaasjes in de maak!
Het is simpel maar straks op een lange zomeravond denk ik wel heeeeel gezellig!



Fijne avond nog

Ebi


2 opmerkingen:

  1. Wat een goed idee van je ! Zeker weten dat het gezellig is 'savonds met de lichtjes aan.
    Geniet er maar van!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een bijdehand idee nou toch weer. Het wordt schitterend, zeker weten!
    Ga je ook nog iets met haakwerk doen om de glaasjes mee aan te kleden?

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het erg gezellig dat je een kijkje komt nemen in Ebi's Colorful World!




Welkom in de drukke, levendige en kleurrijke wereld van Ebi!!