zondag 16 mei 2010

Van Belgische post, bureau pimpen en kliederen op de muur....




Op zaterdag viel er een dikke envelop op de mat, de tas van eloleo is aangekomen, en in het echt is het nog mooier dan ik had gedacht..direct de inhoud uit mijn andere tas gepakt en overgepakt.

Nogmaals dank Eloleo!

Verder druk bezig geweest met mijn eigen plekkie, en nu ook tijd genomen om een paar foto's te schieten:
Het stalen gevaarte is nu mijn eigen werkplek geworden.
De saaie cover van de naaimachine heeft ook een kleurbeurt gekregen..
Ook de schilderspullen en mijn nailstyling spullen hebben een plekje gekregen.

Ebi zou Ebi niet zijn als ik natuurlijk een redelijk saaie muur onberoerd zou laten.... spontaan met penselen en verf de muur bewerkt:

(Ja ook lezen hoort bij mijn favoriete bezigheden.)

Dit is vanaf nu dus Ebi's Colorful World!

Als laatste foto het mooiste decoratiestuk van deze kamer:
De zelfgemaakte zeepketting die ik van Miniman heb gekregen voor moederdag!
Ruikt lekker en ziet er super feestelijk uit vind je ook niet?

Fijne zondag nog

Ebi

6 opmerkingen:

  1. Wat een fantastische werkplek heb je gemaakt.
    Je zal er veel plezier van hebben.
    Je muurschildering is echt te gek.
    Het ziet er allemaal superblij uit!

    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Please stop by and help me paint my walls. Love you fun flowers and vines. Nothing like a room full of color to inspire. Great job.

    Kate -T.G.B

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellig plekkie geworden! Geniet ervan, het ziet er super uit. De zeepslinger is geweldig, gewoon omdat je hem van je miniman hebt gekregen...Ook daarvan blijven genieten natuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig is je kamertje geworden, ik ben weg van de muurschildering. Leuk hoor je eigen colorful world !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijke werkplek!!!
    En leuk zeg, die muurschildering.
    Vrolijk allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oeps, wel helemaal verfomfaaid... maar toch toegekomen, gelukkig hè. Veel plezier ermee.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het erg gezellig dat je een kijkje komt nemen in Ebi's Colorful World!




Welkom in de drukke, levendige en kleurrijke wereld van Ebi!!