donderdag 13 mei 2010

Op weg naar Ebi's eigen Colorful World





Wat een dag, geen lekker zonnetje dus dan maar aan de slag in huis...Ebi haar eigen crea space is eindelijk in de maak!
Het enorme stalen Gispen bureau ( via mijn werk) moest naar boven en tot grote hilariteit (ahum  alleen van mij..man was ietsiepietsie minder gecharmeerd) paste het van geen kant...daar stonden we dan gezellig bekneld op de trap.

Vanmiddag heeft manlief de ladenblokken er onder vandaan gehaald en zo kon via het platte dak van de bijkeuken het enorme gevaarte dan toch naar binnen....nee geen foto want ik moest toch echt mijn twee armen gebruiken om het bureau aan te pakken!

Er moet nog het e.e.a.  worden gesorteerd en dan heb ik mijn eigen 'colorful world' . ( gewoon het kleinste slaapkamertje dat over is maar dat klinkt dan weer minder 'wow')

De lintjes en stofjes zijn in ieder geval een genot om mee te beginnen:



Voor vandaag is het welletjes, nu lekker met mijn neus in de Panduro catalogus, dan aan een bakkie thee met een ouderwetse, zelfgebakken cake....een project van Miniman en Ebi samen, zo gezellig!

Fijne avond!
Ebi





3 opmerkingen:

  1. He wat lekker, je eigen plekkie!
    Dat wordt vast heel mooi!
    Je lintjes, stofjes, belletjes en labeltjes zijn om op te vreten, SUPER!
    (Die Hema-belletjes heb ik ook, ze hangen aan het slingertje)

    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OOOOH, een droom die uitkomt, of niet?!
    Het is ook nog een van mijn grote wensen, een eigen plekkie voor al m'n hobbytroepjes en waar je ook gewoon kan laten liggen waar je mee bezig bent. Geniet er lekker van meid en sterkte nog met het op orde brengen van je eigen wereldje...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn hoor een eigen stekkie om lekker te freubelen. Hmmm jij winkelt ook bij Action zie ik aan de lintjes hahaha, prettig weekend!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het erg gezellig dat je een kijkje komt nemen in Ebi's Colorful World!




Welkom in de drukke, levendige en kleurrijke wereld van Ebi!!