donderdag 18 maart 2010

Van een misvormde matrushka, bloemen en kleur...

Jeetje wat een titel he? Maar Ebi heeft uiteraard niet helemaal stil kunnen zitten dit weekend en zo'n regeltje is een mooie inleiding. Met wat left over vilt moest en zou ik een matruska maken, maar de grootte die ik in het hoofd had kon net niet helemaal uit het restje groen....nou dan maar een 'matroes'die een half been verstopt heeft onder haar gewaad....
Ook een speldenkussenwolkje en een voorjaarsbloemetje kon ik nog uit de restjes halen, daarna was het echt gebeurd met de vilt pret:

Zo hangend in een paasachtige setting valt mijn manke matroes niet eens zo op vinden jullie ook niet?

Bedenkend wat ik nu weer kon verzinnen bladerde ik door deze boeken:

De een was iets voor mij... maar die bloemen.....tja   jippie skippy !

er zullen vast nog vele volgen denk ik zo.

Op naar de stad en aldaar een aanbieding vilt op de kop getikt, heerlijke kleuren

Wat ik er mee ga maken is nog even geheim....wordt vervolgd....


Het lunch tasje bevalt prima en morgen gaan we weer vrolijk naar het werk toe saampjes!


Groetjes

Ebi

2 opmerkingen:

  1. wat leuk gemaakt allemaal, vooral het bloemetje vind ik errug leuk, maar wat zie ik daar nu tussen je takjes hangen... Zijn dat je dreads? waarom kom ik nou nooit een aanbieding voor zulk vrolijk vilt tegen....die velletjes vilt zijn stikduur vind ik, alvast leuk weekend hoor!

    O ja het bloemetjes boek heb ik ook, staan mooie dingen in hè

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Manke Matroes.... hahahaa, wat maakt het uit. Het ziet er allemaal heel kleurig uit. Een grote explosie zelfs. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het erg gezellig dat je een kijkje komt nemen in Ebi's Colorful World!




Welkom in de drukke, levendige en kleurrijke wereld van Ebi!!