vrijdag 5 maart 2010

Schatkistje

Het gebeurde op een  drukke, alles-moèt-en-niets-mag-dag. Even snel een boodschap doen en toen:

Wat een vondst!....kostte ook nog eens (bijna) niks, dat is natuurlijk helemaal leuk.
Vrolijke kleurtjes en vormpjes, en dus duizend-en-èèn mogelijkheden...

Ik ben dol op dit soort 'schatkistjes'!
En nu het komend weekend eens kijken of ik er wat leuks mee kan maken
Ik heb uiteraard al weer de crea bubbels in het hoofd, moet alleen nu nog 'even' werken!
(Ook moet de witte wol dit weekend aangevuld worden, dan kan de supergranny weer groeien...)

Een freubelig en gezellig weekend alvast!

Ebi

1 opmerking:

  1. O jaah !!!..... Daar kan je echt leuke dingen van maken. Ik ben ook dol op kraaltjes , glimmertjes en van die freubelige hebbedingetjes, heerlijk ! Ben benieuwd wat je er mee gaat maken, ik kom snel kijken als het klaar is....jij ook fijn weekend, enne freubel ze!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het erg gezellig dat je een kijkje komt nemen in Ebi's Colorful World!




Welkom in de drukke, levendige en kleurrijke wereld van Ebi!!