zondag 7 februari 2010

Colors to the max

                           Als eerste kleurrijk feit: een nieuwe coupe voor Ebi, en nee niet er af maar er áán:
Na een uurtje of drie getrek aan het hoofd ben ik voorlopig weer klaar, dreads die zo gemakkelijk zijn, geen geföhn, gel en haarlak meer voor mij voorlopig! Verschillende kleuren paars,roze,rood en oranje samen met zwart, donkerblond en blond sieren nu mijn hoofd.

Toen bij daglicht mijn vaasje nog maar eens op de foto gezet:

De kleuren steken lekker af bij de zwart-witte vazen op het dressoir.

Miniman had een optreden met de drum en showfanfare, koud en guur zo in de mist hoor! Ebi's moederhart klopte van trots, wat een doorzetter is miniman, ondanks een griepje toch meedoen, klasse!

Eenmaal thuis was de drang naar chocolade niet meer te houden, ik heb heerlijke 'Ebi Crunch'gemaakt: chocolade met studentenhaver...mmmmmmm zaaaalig!


Met zo'n bos haar op het hoofd is er geen muts die meer past, dus een haaknaald 8 en dikke wol gepakt en op het gevoel een mega baret gehaakt


Toch vond ik het nog niet genoeg, het is immers bijna valentijnsdag en met wat restjes vilt en wol een hartjesslinger gemaakt


Tot zover mijn kleurrijke avonturen tot nu toe....ik ga eens even surfen op het internet om inspiratie op te doen!

Fijn weekend nog!
Ebi

5 opmerkingen:

  1. Leuk joh je haren, past ook nog is goed bij je gekleurde vaasje! Zijn ze erg lang, je dreads? Plaats is een fotootje van de voorkant aub. Als je wilt natuurlijk. Je bent lekker crea bezig geweest, een mooie baret en die hartjes-slinger echt heel leuk gemaakt.
    Veel plezier met je nieuwe kapsel !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hee rasta!!
    lekker ziet dat eruit zeg! receptje?
    dikke kus

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zooooooooo, jij hebt flink uitgepakt. Leuk! Ik ben eigenlijk ook razend nieuwsgierig (net als Roos) naar je voorkant. Maar goed, er MOET natuurlijk niks.
    Je hartjeslinger is echt zo lief, heb je die voor een speciaal iemand gemaakt of hang je 'm gewoon op?
    Hoe dan ook, heel veel plezier met alle kleurtjes!

    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi Ebi,
    Eindelijk kom ik weer even bij je kijken. En wat was er veel te zien zeg! Je babydeken is af en heel erg leuk geworden. En ik zag je lieve hartjes, zó schattig! Een schattig bloemenvaasje. Ik ben het ook al een poosje aan het doen en het is wel lichtelijk verslavend vind je niet? En tot slot zag ik je mooie kleurrijke haren. Het duurt even maar dan heb je ook wat zeg! Ik vind het enig staan. O, en je muts is perfect! En dan vergeet ik bijna kleine miniman. Zeg maar dat ik het hartstikke knap van hem vindt zo in de kou en dan goed in de maat blijven. Ik heb het pas ook geprobeerd en vond het hartstikke moeilijk hoor! Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I notice that besides colorus both of us like chocolates!!!!! funny coincidence , and delicious !!! See you soon . Bolmara

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het erg gezellig dat je een kijkje komt nemen in Ebi's Colorful World!




Welkom in de drukke, levendige en kleurrijke wereld van Ebi!!