woensdag 9 februari 2011

Colorful blogje

Drumrolll...................trrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr:


het ledikantdekentje is af....

Even opvouwen......

Even voelen en kijken........

Weer anders neerleggen.......

Maar nu is het echt klaar....op naar een volgend project!

Ebi is een 'echte'vrouw volgens manlief..dol op schoenen, tassen en accesoires
Ik ben altijd wel op zoek naar iets aparts...niet zo dertien in
een dozijn..
En omdat ik nu eenmaal heel blij wordt van kleur en handgemaakt ben ik maar eens
een ideetje uit gaan werken....
Hier mijn eerste Ebi ArmBand!
De foto is niet van al te beste kwaliteit maar jullie krijgen zo wel een idee toch?
Een echte regenboog-ik-ben-blij- ArmBand!
De hele dag prijkte deze aan mijn pols en moest ik overal waar ik kwam
uitleggen dat ik het echt niet gekocht maar zelfgmaakt had...hihi

Ik ga nu snel aan de slag met het vervolg......

Groetjes

Ebi

9 opmerkingen:

  1. WAUW, wat is je deken mooi geworden, en vrolijk en kleurig en heerlijk en...GEWELDIG! En OOOH, die armband is ook heel erg gaaf en vrolijk en blij en kleurig en GEWELDIG!! Ik word er helemaal blij van... Groetjes Lydia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh Ebi, je deken is echt prachtig geworden. Heerlijk om hem dan steeds even aan te raken, anders te leggen en wederom te bewonderen.

    Je armband is ook erg leuk, wordt je helemaal vrolijk van!

    Groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie blog, lekker kleurrijk...ik ga je volgen ...

    Groetjes
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O jaaaaa, wat ben jij weer goed bezig zeg!
    Het dekentje ziet er fantastisch uit en je armband is geniaal leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh die armband is leuk zeg!! Dank je wel voor het idee :-)
    Ik vind de wolletjes voor je omslagdoek geweldig!! Ik houd erg van paars en grijs. Veel plezier ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hai Ebi, wat een geweldig dekentje heb je gemaakt! Fantastisch die kleuren, geniet ervan!
    liefs van Maaike

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het erg gezellig dat je een kijkje komt nemen in Ebi's Colorful World!




Welkom in de drukke, levendige en kleurrijke wereld van Ebi!!