zondag 17 oktober 2010

kleine frutsels

Ebi heeft heel even genoeg van de ziggety...en toch weer wat willen maken....na mijn rondjes bij zo veel inspirerende blogs heb ik twee patroontjes uitgeprobeerd....
Als eerste de tutorial van de Royal Sisters.....

De tissuebox cover.
Ik heb eigenlijk iets te dun garen gebruikt en daarom trekt het een beetje....
een goede les voor de volgende....want het is een heerlijk klein klusje en je hebt gelijk een nieuwe blikvanger!

Maar dit is natuurlijk niet helemaal genoeg....ik vond bij het blog van Haakmuts een patroontje dat gewoon tè schattig is om niet te proberen.....het uiltje :


Het is zo ontzettend leuk om te maken. Na wat verder te lezen op dit leuke blog kwam ik daar ook 'het perfecte rondje'tegen....en ja hoor kijk eens wat een verschil tussen de beide hangers...

bij deze : Haakmuts bedankt voor zoveel inspiratie en het vrijgeven van zulke leuke patroontjes!!!

Ik heb een nieuw haakboekje van Christel Krukkert liggen en ga daar nu ook eens even in neuzen..

Fijn weekend allemaal!
Ebi

4 opmerkingen:

  1. Ooohhh wat leuk allemaal!
    Al doende leren we veel he?
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Eby,

    ziet er weer kleurrijk uit. Ene dat boekje dat is toch niet gehaakte beestenboel he? Dat heb ik namelijk van de week ook gekocht.

    Groetjes Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ziet dat er allemaal leuk uit :-).
    Dank je wel dat je mijn blog volgt. Ik ga die van jou ook volgen.
    Groetjes,
    Zuster Clivia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Ebi,

    Leuk zijn je uiltjes geworden, en je laatste rondjes zijn echt echte rondjes nu, mooi hoor.
    De tissuebox is heel handig.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het erg gezellig dat je een kijkje komt nemen in Ebi's Colorful World!




Welkom in de drukke, levendige en kleurrijke wereld van Ebi!!