donderdag 10 juni 2010

het noorse genieten


:
De ooievaar is ook al gecrashed in Noorwegen

Tante Ebi's hart wordt met elk mooi neefje een stukje groter
(oeps mijn vinger heeft geen bijbedoeling hoor, per ongeluk)

Bij ons in het tuincentrum te koop, in Noorwegen als 'onkruid' langs de wegen.
Echt Ebi's kleuren, roze en paars, hier onderweg naar het huis van Zus,Zwager en de boys.

En zoals ik al blogde....de lijn moest maar even wachten..op bakles bij mama:

Een overheerlijke chocoladecake/taart

In Noorwegen wordt er enorm veel geknutseld en gehandwerkt, leuk om
eens in de hobby winkel te sneupen
De meest fantastische spullen kun je hier vinden...voor de nederlanders ook online te bestellen
( pandurohobby.com)
Een andere winkel die mijn hart heeft gestolen: Sosterene Grene
Ik maak daar dan maar de Zusjes Groen van....

Zo'n koffertje ging vroeger mee op vakantie, volgestouwd met Barbies en ander speelgoed.


Tja weer watertanden en hebberige handjes, het is maar goed dat ik alleen maar handbagage mee had en dus niet te veel kon kopen...

Het allermooiste is natuurlijk de tijd met de familie


Ik ga nog even nagenieten van alle foto's..

Fijne avond!

Ebi


2 opmerkingen:

  1. Wat een mooie foto's! Die van de dozen vol met wol is geweldig. Leuk trouwens dat je een volger van mijn blog bent geworden!

    Groetjes!
    Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OOOh , leuk he om in andere landen handwerkzaakjes te bezoeken, kan me voorstellen dat het moeilijk is je in te houden om wat te kopen.
    Je moeders taart ziet er mooi en erg lekker uit.
    Mooie foto`s !!!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het erg gezellig dat je een kijkje komt nemen in Ebi's Colorful World!




Welkom in de drukke, levendige en kleurrijke wereld van Ebi!!