woensdag 21 april 2010

Back to 'normal'(voor zover dat mogelijk is)

Zo dat zit er eerst weer op, rennen,draven, slaaptekort, handjes schudden en praten,praten,praten! De showavonden waren een groot succes, en Ebi is daar uiteraard trots op.Het blijft een super vereniging om deel van uit te maken. Van de allerkleinste Superkids( groep drie) tot aan de 'groten', ze hebben allemaal een prachtige show neergezet en het publiek heeft  twee avonden genoten.

Maar nu weer een paar uurtjes in de week weer kunnen knutselen, fröbelen en omtutten is gewoonweg heerlijk!

De Nedernoren zijn heelhuids aangekomen en Miniman is nu de trotse eigenaar van een echte , zelfgebreide, Noorse trui:

Omi: wat een pracht is het toch, ik ben gewoon een beetje jaloers!

Het grootste kado is natuurlijk gewoon het feit dat ze er zijn maar als er dan een pakje met deze heerlijkheidjes te voorschijn komt......

jippie de pippie de poepie!!!!!!

Ik ben er zooooo blij mee, heerlijk licht en vrolijk gekleurd! Nooit meer zoeken naar een andere maat want ik heb er nu tien verschillende maten bij.

Uiteraard even snel proberen hoe het haakt:

Een minivogeltje aan mijn sleutelbos.
Mijn collega bestelde er ook gelijk eentje dus drie keer raden wat ik vanavond ga doen?

Fijne avond!
Ebi

3 opmerkingen:

  1. Heeeeee, wat een blij bericht, wat leuk!
    Ik ben uitermate jaloers op je prachtige set haaknaalden. Daar ga je veel mooie dingen mee haken.
    Geniet er van!
    ~X~ Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heeee kun je er nog eentje meegeven?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke haaknaalden heb je gehad, past prima bij jou met die vrolijke kleurtjes. Volgens mij haak je met zulke naalden met nog meer plezier!
    Kan me voorstellen dat mini-man blij is met zijn noorse trui, wat een werk zeg, maar het resultaat mag er zijn!!!
    En wat een leuk vogel sleutelhangertje.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het erg gezellig dat je een kijkje komt nemen in Ebi's Colorful World!




Welkom in de drukke, levendige en kleurrijke wereld van Ebi!!